Кошик

Зараз компанія не може швидко обробляти замовлення та повідомлення, оскільки за її графіком роботи сьогодні вихідний. Ваша заявка буде оброблена у найближчий робочий день.

ООО "Арком-Украина"
+38095 780 2997
+38093 780 2997

Роль сучасних технологій і майстерність спілкування з пацієнтами.

Роль сучасних технологій і майстерність спілкування з пацієнтами.

Всі стоматологічні практики об'єднує прагнення до успіху. Успіх складається з багатьох елементів, таких як залучення нових пацієнтів, здатність діагностувати їх стан і донести до свідомості пацієнта його проблеми, запропонувавши йому оптимальний план лікування, який він може купити.

Основними елементами техніки спілкування, спрямованої на успішне завершення презентації оптимального лікування та отримання згоди пацієнта на його проведення, і оплату є процес, що складається з послідовних елементів, органічно пов'язаних між собою. Цими елементами є:

I. Контакт — встановити зв'язок з пацієнтом;

II. Інтерв'ю — розпізнати потреби і бажання пацієнта;

III. Презентація — описати і пояснити пропоноване лікування, продемонструвавши його значення та переваги;

IV. Обґрунтування — показати, що пропоноване лікування покращить здоров'я і зовнішній вигляд;

V. Переговори — усунути моменти, що заважають пацієнтові прийти до рішення і прийняти ваші рекомендації

VI. Закриття — допомога пацієнту в прийнятті остаточного рішення і отримання від нього згоди на лікування

Успішні практики відрізняє один істотний елемент: вони фокусують свою увагу на пацієнта, тобто не на виконання плану, не на можливості максимального заробітку, а на пошуках найкращого шляху задоволення потреб пацієнта, його бажань і можливостей. Контакт, інтерв'ю та презентація важливі для успіху. Досягти цього неможливо без ретельного обстеження, що дає можливість усвідомити реальні потреби і запропонувати найбільш ефективний план повного і комплексного лікування.

Це може полягати у повній реконструкції або регулярної підтримуючої терапії в залежності від потреб пацієнта. Запропонувавши вашій пацієнту вибір між турботою про одному зубі (як це часто буває при «кризових» ситуаціях з пацієнтами, яких ви бачите, «коли болить») і повною турботою, ви відокремили себе від всіх попередніх дантистів, орієнтованих на вирішення однієї очевидної проблеми. Схема «скарга-дія» дуже рідко встановлює довірчі та довготривалі взаємини з пацієнтом, без яких не може бути здоровою і прибутковою практики. Це, швидше, нагадує роботу водопровідника.

Важко собі уявити ефективну турботу про здоров'я пацієнта, якщо діагностика недостатня або відсутня взагалі. Встановивши контакт з пацієнтом, спрямованого на створення довіри у початковій стадії спілкування і розпізнати реальні потреби і бажання пацієнта можна тільки при ретельної клінічної та рентгенологічної діагностики. Самим важливим інструментом діагностики для нас є рентген.

Можливість показати пацієнтові чітко видимий межпроксимальный карієс або периапикальный абсцес на екрані портативного комп'ютера, зручно розташованого поруч з ним, продає швидше лікування, якого пацієнт потребує швидше, ніж консиліум з десяти професорів разом узятих. Це допомагає в спільному діагностиці, коли ви можете показати на екрані те, що не видно в роті і пояснити елементарні поняття.

Багато років я користуюся цифровою системою Dexis. Зображення на екрані чудові, значно краще, ніж у всіх інших систем. Його сенсор універсальний за розміром і не вимагає додаткових сенсорів, як в інших системах. Він гарний, як для дітей, так і для дорослих і надзвичайно комфортабельний для пацієнта. Його програмне забезпечення дуже просто і дозволяє навчитися робити повну внутриротовую серію протягом 5-7 хвилин.

Що визначає якість цифрової системи. Насамперед, це роздільна здатність і якість зображення в цілому. Як часто ви дивитеся на всередині ротової рентгенівський плівковий знімок і не розрізняєте деталей в повній мірі дозволяють вам прийти до певного висновку? Скільки разів ваш пацієнт приходить до вас з сюрпризом як результат пропущеного банального карієсу або пропущеної втрати кістки навколо імпланта на ранній стадії, коли ситуацію можна виправити? Додайте до цього часті неполадки в роботі проявочной машини, з якої потрібно вишукувати злиплі і не придатні до вживання знімки, і це представить наш типовий робочий день.

Недодиагностика, зазвичай пов'язана з якістю зображення, відбувається тому, що якість звичного рентгенівського знімка залежить від багатьох факторів: якість та чутливість плівки, температура і свіжість проявника і закріплювача, точність у часі прояву і т. д. Намагаючись зіставити звичайне зображення з комп'ютерним, можна орієнтовно сказати, що ідеальна внутриротовая рентгенограма має роздільну здатність, яка дозволяє побачити 14 парних ліній на 1 мм Таке чудове якість досяжно вкрай рідко. Звичайна якість наявних цифрових рентгенографічних пристрою не перевищує 10-11 парних ліній. Уявіть собі, що DEXIS дає роздільну здатність 12.5 парних ліній, що перевершує всі наявні системи. Тільки DEXIS дає можливість розрізнити найтонші деталі відмінності в щільності півтонів, виявляючи ранню периапикальную патологію або вторинний карієс. Крім того, набір вбудованих алгоритмів, які дозволяють маніпулювати зображенням для кращої діагностики.

Ретельне порівняння з наявними на ринку аналогічними пристроями, покаже, що якість у них набагато гірше, ніж у Dexis. Отримані зображення вимагають додаткової роботи, пов'язаної з введенням їх у пам'ять, мануального пересування в намічене місце у повної серії, неможливість огляду всіх знімків в повній серії на екрані, складність програми, що вимагає спеціальної комп'ютерної підготовки, недостовірність лінійних розмірів при вимірюванні робочої довжини кореневого каналу, датчик для отримання зображення, відповідного стандартного розміру №2 рентгенівської плівки занадто громіздкий, а менший датчик дає лише частковий огляд і вимагає більшого, ніж звичайно кількості знімків, зводячи нанівець переваги зниження радіації при експозиції, необхідність проміжних маніпуляцій для відтворення зображення на екрані монітора, занадто повільне його поява, спроби деяких компаній слідувати портативності DEXIS.a і використовувати laptop залишають бажати кращого. Якщо у вас виникне необхідність проконсультувати пацієнта з вашим колегою, йому можна відправити зображення або електронною поштою, або на дискетке, і він може без зусиль розкрити зображення на своєму комп'ютері, навіть якщо у нього немає DEXIS, тому що невелика програмка — раскрыватель зображення буде автоматично приєднана до посилає файлу. Роздруківка рентгенограми DEXIS на глянцевому папері, мабуть, перевершує за якістю нашу звичну рентгенограму.

Ефективним використанням цих високих технологій співучасть пацієнта в діагностиці, коли ви демонструєте йому виявлені дефекти і задаєте питання, що приводять його до прийняття лікування. Відео програма дозволить вам роздрукувати зображення і вручити його пацієнту (для домашнього консиліуму), не прийняв рішення в день візиту. Або роздрукувати пліч-о-пліч його «до і після» фото, що демонструють вашу майстерність. Це забезпечить приплив нових пацієнтів, з якими поділилися інформацією. Обов'язково впишіть на фотографії назву вашої практики і телефон. Така тактика набагато більш ефективна, ніж розвішування плакатів по місту, переконуючи «трусів» у вашій «безболісність».

Загальні лікарі та хірурги давно застосовують цю технологію, вперше дозволяє лікарю і пацієнту разом побачити проблему. Часи, коли лікар малює пояснення на папері, відходять у минуле. Людська натура така, що ми менше звертаємо увагу на те, що ми бачимо в дзеркалі кожен день, ніж на те, що ми бачимо на картинці або на екрані монітора. Це драматично покращує наші здібності до спілкування з пацієнтом.

Після того як ви встановили контакт з пацієнтом і провели інтерв'ю, проведіть повний огляд пацієнта, отримавши всі рентгенограми і потрібні відео зображення.

Уявіть пацієнту ваші знахідки, але використовуйте технологію і для утворення вашого пацієнта. Пацієнт, краще розбирається в проблемі, буде більш вдячний вашому вибору лікування. Порівнюйте зображення здорових тканин і уражених, ознайомте його з елементами: кістка, пломби, кореневі канали, здорова емаль, здорові м'які тканини, періодонтальні зондування в здорової та ураженої області. Покажіть йому його результати до і після, показуйте йому етапи лікування по мірі їх прогресу, якісно виконані реставрації інших пацієнтів, початковий карієс, відколи і тонкі тріщини. Я не дуже великий апологет програм, що дозволяють маніпулювати зображенням і демонструють можливі зміни. На мій погляд, це вимагає занадто багато часу, а головне, вводить пацієнта в збентеження. Пацієнт не цілком усвідомлює різницю між уявним і реальним. Демонстровані зміни приймаються за копію майбутнього вигляду, що в реальності, звичайно, не буде співпадати, що може призвести до конфлікту.

Сохранение диагностического изображения имеет существенное значение с юридической точки зрения, а поэтому хорошо взять за правило дублировать информацию на каком-нибудь простом back up устройстве. DEXIS к тому же позволяет сканировать все прошлые пленочные рентгенограммы и сохранять их в компьютере. Я был очень удивлен тому, что многие врачистоматологи в России отдают рентгенограммы и прочие атрибуты истории болезни на руки пациенту. Во-первых, непонятно зачем, и что пациент этим должен делать, если только не предполагается, что он уже «обслужен» и теперь может идти к другому врачу. Во-вторых, рутинно передавать пациенту на руки оригинальную начальную информацию значит подвергать себя неоправданно высокому юридическому риску, так как доказать истоки будет невозможно. Можно выдать копии рентгенограмм, сохранив оригиналы на компьютере. В тоже время ничто не заменит мастерства вашего профессионального общения. Простые разъяснения не требуют больших усилий. Предположения тех, кто покупает учебные программы для пациентов, показывающих, что такое канал и как делается имплант, что это продает ваши услуги в корне неверно. Пацієнт довіряє вашій думці, а, головне, він хоче бачити не, скільки ви знаєте і вмієте, а скільки ви дбаєте про нього. Сучасна цифрова відео та рентгенографія — прекрасне доповнення до вашого майстерності комунікації, збільшуючи продуктивність і покращуючи довіру пацієнтів до ваших рекомендацій. Але це вже інша розмова і інша тема.